undra sa flundra!?

jag är rätt sugen på att flytta över bloggen till wordpress om jag ska fortsätta skriva.
vill ju då självklart flytta över alla inlägg härifrån, men det jag undrar är om det går att flytta över inlägg från ytterligare en blogg till den nya?

Någon som vet?


Idag va vi uppe med tuppen, Luddisen somna tidigt igår och då blir de minsann ingen sovmorgon. men jag ska absolut inte klaga, i helgen när vi va hemma hos mamma och pappa så fick jag sovmorgon alla dagar :) så jag har faktiskt fått sova :)

Sen har vi hängt med Ida idag, både här och i hennes nya lägenhet som ligger bakom huset vi bor i :)
Ska bli kul och se hur de blir när hon fått upp saker på väggar och byggt ihop möblerna :)


Hämtade också ut min mobil på posten, är än så länge bara nöjd! mitt nummer flyttades över från halebop till 2 i natt, så lite störningar var det först, men nu verkar allt funka som det ska! :)


nu ska jag göra ett sista försök att få ludde att sova, annars får jag lägga mig oxå! är ju dagis för lille herrn i morn!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback