tisdaaaag.

fy fasiken va de snurrat på i skallen idag! har haft ungefär en miljard saker att tänka på och hålla reda på!

men nu har jag ringt alla utom ett viktigt samtal som ska göras i morgon!
och nästan alla viktiga papper är inskickade!

ludde har vart på strålande humör, medans jag har varit mer off än vanligt! har hållt uppe humöret för hans skull, fastän jag egentligen bara velat ligga i sängen o tjuta!

hoppas på en något positivare dag i morn!

morgondagen består iaf än så länge av tvätt av alla mattor, skicka iväg de sista pappren, hämta paket på posten, packa ner allt i garderoberna i kartonger och allt annat vardagligt plock. men det får göras när luddisen är på dagis!




nae, men nu hoppar jag i säng, måste ju läsa lite ur boken jag lånade av jossie o så måste jag ju få min viktiga sömn ;) om jag ska orka upp i morn, jag är ju trots allt 25 snart!


Fy faaaaan!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback