Sisådärja!

Då är ungen mätt i magen! Och mamman med givetvis! Lyckades fruktansvääääääärt med pannkakorna enligt Ludde. Tack & bock! Jag suger annars på att göra pannkisar!

Ska hoppa in i en supersnabb dusch, sen plocka fram lite rena kläder till lilleherrn o sen knalla bort till jobbet och lämna timrapport, som jag i vanlig ordning glömt bort!

virrhöna är bara förnamnet!


och precis nu damp posten ner innanför dörrn, men nummerlappen till det årliga vårruset! 3 året i rad för min del iaf, mamma och mina systrar ha minsann gått 4 år, men de va bara för att jag va på smällen 07!


nae, duschen kallar! hejsvejs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback