natt natt ..

blivit grundlurad av min egna unge, tvättat mattor, rensat 2 av 5 garderober, druckit kaffe med jossie, stressat med nanna till affärn och pratat strunt med mamma i telefon, mer intressant blir de inte idag.

för nu är de hög tid att sova, eller sova o sova.. jag kommer ju lägga mig och läsa minst en timme och vara lika sjukt trött i morgon bitti som jag var i morse. men jag kan inte låta bli boken, så jag får skylla mig själv!



fått höra både de ena och det andra idag, och man slutar ju aldrig att förvånas.
hur tänker folk? eller tänker folk överhuvudtaget.

blir arg, spyfärdig & ledsen på samma gång, meeen så är det inte min huvudvärk, så kanske lika bra att släppa det!



nu blir det som sagt sängen!


gonatt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback