mjahaaa!

jag har nog egentligen ingenting vettigt att skriva! men samtidigt så är det så roligt att kunna kolla vad ludde och jag gjort tidigare! 

på tal om ludde så blir han ju 4 år om lite drygt 7 veckor. är inte det helt sjukt eller? 
jag ligger nog ett år efter i tanken, känns mer rimligt att han skulle bli 3, men tiden går en aning fortare än vad man hinner med! o det värsta av allt är när man inser att det är ungefär 2 år kvar tills han börjar skolan, då blir jag fan tjutfärdig! min lilla lilla snutteplutt är ju inte alls liten längre! han är stora pojken, som klarar sig mer och mer på egen hand. 


lyckades skrämma slag ur luddefisen idag med! skulle dammsuga i vardagsrummet, iförd en blommig väldigt fladdrig klänning och på nåt sätt lyckades dammsugaren att suga tag i klänningen och luddisen blev helt förtvivlad, hoppade, skrek "låt bli min mamma" och grät tills han tillslut fick av dammsugarn.

jag fick vackert lämna vardagsrummet och gömma mig i sovrummet tills jag skrattat färgit och kunde hantera hans hysteri! kalla mig elak, men jag har såå svårt att hålla mig sansad i såna situationer.

efter en stund när jag visat honom att dammsugarn inte alls kommer att suga upp mamma så hjälpte han mig till slut med att stänga av och sätta på den! :)


lille lille plutten! vad jag är glad att han finns i mitt liv! skulle inte byta bort honom för allt i världen!



nu ska jag plocka in disk och sortera tvätt.
ludde ska till dagis i morn igen och jag ska minsann tvätta som en sate!
har både min egen och idas tvätt att tvätta! :)
inte för att det gör mig något, är så glad om jag kan hjälpa henne tillbaks, för allt hon gör för oss!



Ha en fortsatt skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha vilken goding! :)

2011-05-06 @ 09:20:36
URL: http://fridapahlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback