kaos ..

kaos är bara förnamnet på det som pågår i huvet just nu! hjärnan går på högvarv och jag känner paniken krypa fram. jag skulle helst av allt bara vilja sova bort alla stressmoment, all ångest och all meningslöshet. men sova löser ju inget av problemen, snarare tvärtom. det bästa är att ta tag i sinnesstressen på en gång, istället för att låta det trassla ihop till en ännu mer olösbar knut.

 
jag känner mig ensammast i världen .. som vanligt! oavsett om jag är helt själv, eller om jag har folk omkring mig, det är nästan som att det blir mer påtagligt på något sätt .. att jag faktiskt är ensam! nu har jag ju visserligen min ludvig, men det går inte att jämföra med en vuxens sällskap.

 
jag blir knäpp! känns som att det inte alls är långt ifrån att jag självmant lägger in mig på psyk! för jag pallar fan inte mer snart, för varför ska jag kämpa för något som känns så jävla meningslöst ändå? 




snälla, skjut mig någon! 

Kommentarer
Postat av: niklas

vad vill du jag ska skjuta dig med =)

2011-05-15 @ 00:01:16

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback