Bebis-ar ..

så jäkla ballt! eller ballt och ballt, jag hade givetvis fel om tiden!
senast igår pratade jossie och jag om när katten Greta förväntades kläcka.
jag trodde nog att det skulle ta tills nästa vecka!

men .. blev ju skaaapligt förvånad när jossie ringer på eftermiddagen när hon kommit hem från jobbet och bokstavligen skriker att jag måste komma ner dit, på en gång!

då hade minsann Greta fått sina små bebisar .. :) i kattklätterställningen, en låg utanför och vi trodde nästan att hon inte tog den till sig, bara för att den va mindre än dom andra, kall, blöt och hade navelsträng och allt kvar, så de va bara på me handskar och börja värma lille plutten me handduk, tills Greta till slut tog den till sig :)


Hela sex stycken små kattbebisar, fyra svartvita och två som är lite randiga! :)


Inte för att jag är lika mycket kattkärring som jossie ;) men jag kan faktiskt inte låta bli att längta ner till dom ;) tur att det vankas kaffe och högläsning där i morn ;)


och så va de ju det där med att inte falla för frestelsen att bestämma sig att ta hem en katt när dom är leveransklara! ;)



näe, nu ska jag sova! ska lämna ludde på dagis tillsammans med ida i morn, sen vidare till affärn och handla lite o sen kaffet hos jossie o sådär!



så godnatt då! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback