Men daaah!

Mycket riktigt, det är webbläsaren Google Chrome som inte vill sammarbeta med blogg.se ordentligt.

Har stört mig så mycket på att det aldrig blir mellanrum i texten även fast jag ibland kan trycka på enter 10 gånger. Texten hamnar ändå i en stor klump.

Daah, så svårt var det! :)

Så nu ska jag minsann bli bättre på att blogga igen :)



För övrigt så har jag druckit kaffe med mamma idag, och sen på eftermiddagen druckit ännu mer kaffe och pratat med Frida! Aslänge sen vi träffades, får hoppas på att det inte går lika lång tid emellan igen.. :)



Nä, nu ska jag borsta gaddarna och knoppa!
Dagistime för Luddisen i morn!


Nattinatt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback