Depp depp depp ..

Fy faaan alltså.
Det är nästan 3 månader kvar.
Eller nogrant räknat 79 dagar kvar tills jag fyller.
Och vad dyker då upp lika troget som vanligt?
Jo, åldersångesten.
Nu värre än vanligt.
Jag orkar inte med det igen, o hur jag än försöker fokusera på allt (?) braiga så hittar jag dubbelt om inte trippelt så mycket negativa saker.
Jag vill inte fylla år, jag vill inte bli gammal, jag vill inte dö utan att ha åstadkommit mer i livet än vad jag gjort hittills. O just nu känns tanken att livet tar slut vid 25 jävligt trolig!
Fy fan!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Se det så här, hur gammal du än blir

så kommer jag alltid att vara äldre ;)

Alltid någon tröst eller hur =)

2011-03-08 @ 21:58:05
URL: http://lastinglove.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback