Byta ..

Jag vill byta blogg, eller iaf namn. Mitt bloggande håller ungefär så här lång tid som den här gjort, sen vill jag byta. Varför vet jag inte. Har ju iofs min "hemliga" blogg. Men är inte sugen än på att göra den offentlig.
Hela förra veckan bestod i princip av att hjälpa kusin o hennes familj att flytta o flyttstäda. Man tappar ju ganska snabbt idén om att flytta själv, för det är fasen inte kul att bära o greja.
Hann med kaffe hos Micha i fredags, sen styrde vi mot mamma och pappa och sov där till lördagen.
Söndagen blev det storstädning och tacos o bingolotto med Kalle & Nanna.
O idag har jag tvättat mitt gigantiska tvättberg, men tack vare att dom bytt ut skitmaskinen i tvättstugan mot en ny räser, så gick det fortare än vad det annars brukar göra, tack för det.
Nu har jag bara vikandet av all rentvätt och bädda rent i sängarna kvar att göra.
Tänkte göra det innan jag tar kväller och slänger mig i soffan :)
Nu blir de kvällsmat!
Byebye!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback