76.

Shalalala ..
Vad gör jag då?
Jo tvättar, känns som om man inte gör annat.
Men det går åt, var ledigt i tvättstugan, så varför inte ..
Intressant va?
Luddisen är på dagis idag också.
Trodde först inte att han skulle vilja gå dit eftersom han hade varit så ledsen där igår.
Han hade fått för sig att han såg mig gå förbi när dom var ute o lekte och grät o sa att han saknade mig så himla mycket.
Visserligen har han inte varit på dagis på nästan 3 veckor, så reaktionen är väl inte helt otippad, men ändå lustigt, för han brukar tycka att det är kul att komma dit och slippa mamma några timmar.
Men för mig är det ändå skönt att se att han saknar mig ;)
Idag händer inte nåt speciellt, som vanligt.
Känns som om det är konstant helg när man inte jobbar.
Så jag hoppas att jag får några förfrågningar snart, skulle va skönt att jobba lite innan sommarjobbet drar igång.
O va jag längtar tills dess för övrigt, ska bli så skönt att gå på schema några veckor, veta hur man ska jobba o planera vardagen efter det! :)
Nä, nu ska jag ner i tvätten igen!
Hejhej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback