Shululuu ..

Måndag. Härliga måndag. Eller nåt sånt!
Ludde har precis blivit upphämtad av morfar för en tur till badhuset! Innan vi gick ut till bilen passade han på att mobba mig med att jag minsann inte fick följa med och bada! :) Gullesnutt!
Tur att du inte vet att mamma avskyr att bada offentligt ;)

Jag tänkte först ha slapp i soffan under hela tiden han är borta, men insåg ganska snabbt att jag har typ en miljon grejer att göra, så jag kan ju lika gärna hugga tag i det, så det blir gjort! Funtar på att fixa i ordning maten tills att pappa o Ludde kommer tillbaka, så kan han äta med oss :)



För övrigt så fick jag en anonym arg lapp i barnvagnen nere i trappen, skitsamma vad som stod på, men det roliga är ju att det bara bor en till med barn i trappen, så jag vet ju vem det är! =P Tihi! Så jävla barnsligt o lämna anonyma lappar, istället för att komma o säga till direkt om det är några problem! Haha.

Nä, en kopp kaffe till, sen bädda sängar! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback