18 januari!

Usch va illa jag sovit i natt!
Har haft en bok hemma i evigheter, men jag vet inte var den kommer ifrån eller vems den är.
Det lösa omslaget från boken är borta, så den är bara svart. O den har inte sett lockande ut alls att läsa.
Men härom kvällen började jag läsa i den i brist på annat, för att jag inte kunde somna.
Igår kväll skulle jag lägga mig tidigt, men fastnade såklart i boken.
Den är hemsk. En thriller av nåt slag, en mardrömsthriller.
O sånt läser eller ser jag inte gärna på annars.

O va jag har drömt konstigt i natt efter att jag slog igen boken.
Vaknade vid tre och hade såna konstiga ångestkänslor.
Rädd för allt, började tänka på att livet ska ta slut o massa sånt!
Jag hatar sånt!

Så jag får nog helt enkelt ge fasen i att läsa färdigt boken, hur lockande det än är!


Nu ska jag sätta mig och bygga tågbana med Luddepudde!
Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fuck you puss och kram

2011-01-18 @ 17:05:01

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback