Tack & godnatt!

är så himlans trött.
har fart o flängt i stan hela dan med kusin o hennes karl, plus barna då självklart!
min egna skruttunge fick stanna hemma med moster johanna.
dels så ville han inte följa med o så är jag inte helt hundra på om han är riktigt kry än.
ska alldeles strax hoppa i säng, är trött som bara den och lite frusen.
tror inte förkylningen har gett sig helt än, men såpass att jag iaf kan jobba i morn, o de ska bli såå kul! :)
byter ut ludde i sängen mot syster lördag till söndag.
han åker hem till mormor o morfar o ida sover här istället, eftersom hon jobbar förmiddag o de ska jag med på söndag, så de blir perfa!
kom på hux flux förut att jag faktiskt mår riktigt bra! de största bekymren i mitt liv är lösta, så ja .. utom förkylningen så mår jag super! skönt att känna så för en gångs skull ;)
Godnatt, sov gott!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback