Lördag ..

fy fan vad jag hatar helger, hela veckorna är ju som helger när man inte får några jobbpass, men helgerna är ändå värst! finns inte ett jäkla jota att göra! blir så trött på't!
planen för idag är att få ludde att sortera ur leksakerna han vill ha framme, resten åker upp på förrådet.
jag själv ska väl göra alla andra vanliga måsten, disk o dammsugning osv. kul .. not ..
skulle egentligen bara vilja krypa ner o sova bort hela dan, surt att inte ludde är sugen på det.
o för det andra eller tredje, eller whatever .. så kommer jag nu att sätta lösen på bloggen.
lämna en kommentar med mailadress, eller skriv på FB så får ni lösen.
jag vill gärna kunna skriva om precis vad jag vill, utan att folk ska gotta sig åt det som inte alltid är positivt.
bloggen låses om en vecka, den 19/2.

på återseende?

Kommentarer
Postat av: Johanna

men Sandra varför bryr dy dej om vad andra tycker? Du är den du är, vill folk prata så varsågod!!! Man ska ju kunna skriva precis vad din helst i sin egna blogg!!!!



Jag skiter fullständigt i vad folk tycker eller rätter sagt vad dem tror att dem vet!!!! Det handlar bara om dålig sjävkänsla hos dem själva att dem verkligen inte har något bättre liv än att gotta sig i andras olycka eller som e väldigt populärt i finspång att spridda lögner!!!!



Stå på dej Å lev ditt liv precis som du vill!!!!

2011-02-12 @ 13:38:07

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback