Kommer inte på någon rubrik.

Lite segt att gå upp i morse, men så är det väl typ jämt! Innan jag fick Ludde var jag världes morgonsegaste människa. När jag väntade honom var jag piggare än någonsin på morgonen o det höll i sig tills Ludde var runt 1år, nu är jag tillbaka, är så fruktansvärt seg på morgonen. Men det hör väl till åldern, är ju ändå snart 25, haha.
Hemska tanke.

Mör i fötterna efter igår, gick omkring på Viberga och fördrev tid tills mamma skulle hämta mig där efter jobbet, men så skulle hon handla så det blev ytterligare ett par timmar innan jag kom därifrån. :O Men efter handlingen åkte vi direkt ner till Jossies hus som Ludde säger, vilket egentligen är hem till hennes mamma :)
Där blev vi bjudna på årets första grillning, aaaasgott! :) Så de va en skön avslutning på kvällen.
Va hemma strax innan 00, men kom inte i säng direkt, va ju tvungen att kolla några avsnitt på BB 06. :)
Så det kan ju vara anledningen till att de va segt i morse! ;)

Idag ska vi fixa ett krypin, eller koja under Luddes säng. Jossie skulle kika efter en madrass och så ska vi försöka sätta upp som typ ett draperi :) Kommer nog bli mysigt!


Nu ska jag fixa till lite kaffe, har inte druckit nåt än och klockan är ju 11, katastrof!
Sen ska jag fortsätta skruva isär gamla sängen som ska till tippen och sen göra alla andra måsten hemma :)



På återseende :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback