Kaaaffe!

Blev inget dagis för Ludde idag. Så det blir alltså inget infomöte på AF för mig och frågan är om det blir Ögonmottagningen med för honom i morn eller inte.

Ögat är fullt med en massa grönt klet, igen!
Måste ringa ner till vårdcentralen eller BVC och kolla om det verkligen är ögoninfektion hela tiden, eller om det har med trånga tårkanaler att göra. För isf smittar det ju inte o då kan han gå till dagis som vanligt.

Inget dagis för herrn hela förra veckan, o inget den här, möjligen fredag. Hoppas det, för hans skull. Han missar ju så mycket skoj där.


Idag ska jag tvätta, igen. Haha. Blev inte klar med det jag skulle tvätta sist, så vi tar en omgång till när de ändå är ledigt i tvättstugan.

O så ska jag försöka komma iväg och hämta Luddes nya säng! En sån här! med tillhörande tält att ha över :)
Det braiga med sängen är att man kan ha den både hög och låg. Ska prova redan från början att ha den hög.
Den är ju bara 116 cm hög och Ludde blir ju ändå 4år i sommar, så jag måste låta honom vara stor pojke, och inte hönsa så fruktansvärt! ;)


Nä, nu ska jag återgå till mitt kaffe och ringa sjukan i stan!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback