dra åt fanders.

folk som tror sig vara bättre än alla andra?
undra om det är dom som egentligen är de med sämst självkänsla?

idioter, hele högen!


är nere hos jossie och sällskapar med Oliver.
är så satans trött så de blir nog en tupplur när Jossie är hemma igen.

ska ner o sällskapa me lille oliver i kväll me, mellan 18-21.45 typ!
trodde för ett ögonblick att jag skulle missa bingolotto för att jossie inte hade tv4+
men så fel jag hade, bläddrade mellan kanalerna o då fanns den visst där.
så ikväll äre jag, ludde & oliver som spelar bingo!
yey!




för övrigt så är jag under chock.
nog för att jag visste att kärringfan va helt genomblåst & egocentrisk,
men inte att hon va sååååå jävla ëlak, rätt och slätt!
idiot, idiot, idiot!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback