Nananananananana Batman.

eller måndag. det är inte så noga. :)





idag gick jag upp kl 07. hade allt fixat tills idag redan igår kväll, plus att jag behövde sova ut lite. så fick bli lite sovmorgon. hade planerat att gå till communicare idag, klockan nio. hinner inte börja göra mig i ordning ens en gång innan jag fick förfrågan om jobb 12-15 idag, tackade ja och väntade på bekräftelsen. när den kom o det stod att jag var bokad för passet så väckte jag ludde med tanken att han kunde va på dagis iaf från 8.30 även om jag inte skulle börja jobba förrän 12. men hann inte mer än att väcka honom, innan det ringer på dolt nummer.

då var det poolen som ringde om vik. på en annan avdelning på storängsgården, där jag inte varit förut. passet gällde från 7.30-12, men jag sa som det var att jag har precis väckt ludde o vi måste göra oss i ordning o sådär, plus att jag inte varit där förut. men hon frågade istället när jag skulle lämna ludde o om jag kunde hoppa in då!

o så fick det bli, lämnade ludde strax innan 8.30 o sprang till jobbet o började, lite nervöst, men gick kanonbra.
slutade 12 o fick kuta upp en våning, eftersom jag började på vanliga avdelningen kl 12 också! men det gick bra!


jobbade till 15, mötte upp ida o gick o hämtade ludde på dagis. hon hängde med hem hit en stund o filura lite.
efter det har jag hunnit göra, ingenting. har inte orkat ;) är fortfarande helt mör i kroppen efter förkylningen =/ plus att ida skrev ikväll o fråga om jag kunde färga håret på henne, så det blev hårfärgning o kaffe.


så nu ska jag väl ta o hoppa i säng, är astrött. säkert mest på grund av förkylningen, så behöver få så mycke sömn som möjligt, plus att vi, eller jag ska upp kl 05 i morn, börjar jobba 7.15 ända till 15.30, en heldag med andra ord, ska bli så kul!

jobb planerat på onsdag med, mellan 7-14. sen är det inte jobb förrän lördag o söndag! men då hinner man pusta ut lite i mellan :)




Aja, allt för nu då!



Sov gott!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback