Spännande!

Idag var jag iväg till stan med min kusin som är gravid i vecka 37 o hennes man. När vi gick omkring där så hade hon massor med sammandragningar, samtidigt fick jag förfrågan om att jobba ikväll och i morgon kväll, tackade Ja, Men fick inte passen. Så vi skojade om att hon skulle föda i natt, att det var därför jag inte fick dom. O mycket riktigt så fick jag väcka Ludde, åka den långa vägen till Byle o nu sitter jag här o är barnvakt, för Evis är på förlossningen! :) Jag hoppas, hoppas o åter igen hoppas att det går bra, o snabbt! Jag är verkligen helspänd ;) så snart får man kanske sniffa bebis. :D Nu ska jag fylla på kaffet o vänta in uppdatering om hur det går! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback