Kväller!

Tisdag kväll!

Idag börjar äntligen Desperate House Wives! Som jag har längtat!
Väntar på att Ludde ska slå ihop sina blå, vilket han snart gör, så jag kan gosa ner mig i soffan, med en kopp te, några tända ljus och börja brodera lite på jultavlorna jag köpte häromdagen! :)

Börjar med julhjärtat, sen har jag en tomte och adventsljus att brodera! :) Finns ju inget roligare att göra på höstkvällarna ;)








Fortfarande mer än nöjd med "nya" datorn! 1000 gånger snabbare än den stationära jag hade. O hade jag haft kvar den hade det bara varit en tidsfråga innan jag fått rycket och kastat den från balkongen, så det kunde inte komma mer lägligt med en annan dator! Lite skillnad dock att sitta vid en bärbar när man är van vid vanligt tangentbord och skärm, men det är nog bara en vanesak!


I morgon ska Ludde till dagis, eller förskolan som han säger själv ;) mellan 8.30 till 13.30. Jag vet inte riktigt vad jag ska styra med under tiden, alla måsten är ju fixade redan (för en gångs skull ligger jag steget före). Ska tvätta ett par maskiner bara, sen kanske man skulle slå på stort och baka bullar, eller matbröd!
Är ju så sugen på att baka ett bröd som vi hade som hemkunskapsuppgift på lågstadiet, men jag får inte tag på receptet nånstans, ska kolla med mamma om inte hon råkar ha ett recept på det uppskrivet! :)




Nä, nu mitt i allt skrivande så somnade Ludde på soffan, så ska bära in honom och slänga mig själv i en dusch, sen på me pyjamasbrallorna o på med te vattnet!




Ha en trevlig tisdagkväll! :)










.. glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback