Bullfest!

Idag ska jag minsann ge mig på att baka bullar! Måste bara ge mig ut och köpa jäst, men det lockar verkligen inte i ösregnet! Kanske kan muta mamma till o köra mig sen om de fortfarande ösregnar. ;)
Har vikt tvätt från igår, diskat och plockat i ordning. Det tar ju aldrig slut. O Ludde är så snäll, att när jag plockat i ordning i ett rum, o börjar i ett annat då släpar han ut miljontals leksaker i det första rummet, så mamma får änn mer att plocka ;)
För övrigt så gillar Ludvig inte min nya frisyr, när jag kom till dagis igår, kläckte han direkt "Men mamma, vad har du gjort!?!?! Det ska vara så hääär" och visade att håret skulle vara låååångt! Sen framåt kvällen sa han faktiskt att håret såg fint ut, men direkt när han vaknade i morse sa han att "håret fastist inte va bra!!!"
Hahaha, det är så underbart med barn!

Kommentarer
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Gött med bullar! :D

2010-10-07 @ 11:25:17
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback