Alltså? (70)

Kan nån förklara för mig vad det är för idiotstörande ljud man hör hela dagarna, då menar jag verkligen hela dagarna. Nåt som dunkar mot golvet typ. Det måste höras rakt igenom huset, för tanten som bor 2 våningar rakt under mig hör oxå det störande ljudet! Blir tokig!

Ah, iallafall! Ludde är på dagis nu, vi kom lite försent som vanligt, men det beror väl på som vanligt att både Ludde och jag har extremt svårt att gå upp på morgonen, under hösten. (Annars med, men inte lika mycket!)
På dagis hade han fått inbjudningskort om att komma och hälsa på ett par timmar på gamla avdelningen! Han kommer bli överlycklig! Hans absoluta favorit fröken jobbar ju där! Hon är min favorit med faktiskt! Lugn, helt suverän med barnen, men är hård om det behövs. Såna fröknar skulle dom ha på alla avdelningar, på den avdelningen Ludde går på nu känns det som om fröknarna skulle behöva byta jobb, dom känns mest bara besvärade över sitt yrke! Nä, såna som gamla fröken skulle det finnas överallt!


Här hemma är det knäpptyst, förutom det svaga ljudet av datorns fläkt och det eviga dunkandet uppifrån!
Får nog ta och överrösta med lite, eller mycket hög musik :)
O sortera resten av tvätten!

Ha en bra dag!
Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback