(66) Rastlös.

Jag vill så gärna jobba! Det är jättekul att vara hemma med Ludde och umgås o så där, men det börjar bli långtråkigt! I augusti var det MASSOR med jobb, i september ganska mycket, men nu är det helt dött på förfrågningar! Funderar starkt på att skriva in mig på jobbgarantin så jag får komma hemifrån lite grann.


Börjar ledsna på att inte kunna diskutera viktiga saker utan att samtalsämnet byts o vi börjar prata om det nya legot eller Luddes favorit bakugan!


Jag behöver vuxen sällskap!!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack detsamma. =) Allt bra? =)

2010-10-19 @ 15:06:02
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback