101010

Dagen knallade på, mamma och pappa kom och hämtade Amanda, stannade på kaffe. Mysigt!
Sen har vi lagat mat, badat, tjaffsat, busat och gosat.
Senare kom Ida upp på kaffe en snabbis, Ludde var i full bus hela tiden, men när Ida skulle ropa hejdå så sov han! Blev tidigt för herrn ikväll, inte mig emot för då orkar han upp mycket lättare i morgon.
Ser inte fram emot att jobba i morgon, men det nog bara för att det är måndag, jag gillar inte måndagar, skulle gärna skippa dom om det gick! Men jobbet i sig är ju kul, så det blir nog bra under dagen!
Ska plocka fram kläder och fixa tills i morgon bitti, sen sätta mig och brodera en stund!
du & jag, ludvig.
du & jag ..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback