Det här med att blogga.

Det går verkligen i perioder.

Fast ändå tänker jag nästan varje dag att jag ska uppdatera bloggen med nåt litet, inte för nån annans skulle, men för min egen del, kunna gå till baka o läsa vad som hänt under året. Därför är det så tråkigt att det går så lång tid i mellan blogg inläggen, man missar så mycket själv!


I torsdags skulle jag vara barnvakt till Julia, mitt underbara kusinbarn :) Hennes mamma skulle in på ställningstagande om igångsättning, men blev hemskickad! Så när dom kom hit o hämtade Julia så fick vi skjuts hem till mamma o pappa, är där så himla sällan nu och Ludde ville så gärna åka till morfar.

Jättemysigt att vara där ute över en natt, men jag har nu lärt mig att inte sova där ute mitt i veckan då Amanda & Johanna ska till skolan, kl 04 gick dom upp.
Det gjorde Ludde också!

Så hela dagen igår bestod av ett enda stort flummande, jag skrattade åt sånt som inte ens är roligt varvat med att gäspa så att tårarna rann.

Men det fick jag igen med råge i morse! Jag vaknade av mig själv och såg att Ludde fortfarande sov bredvid, annars brukar han ha sprungit och hämtat leksaker och leker för fullt i sängen. Kollade på klockan som jag trodde var runt 8, men som faktiskt va 11, prick! :) Sååå underbart, jag känner mig helt utsövd, men ändå lite småseg för att jag fortfarande inte vaknat till ordentligt ;)

Nu ska vi fixa till nåt att äta, plocka i ordning lite hemma, sen går vi ut en sväng! :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback