Underbara sol!

Gud vilket fint väder det är! Hade ju inga som helst problem med att gå upp i morse iaf. Solen smög sig in genom persiennen och man kan ju inte låta bli att vakna upp och vara glad! :)

Min lilla fis hade svårare att gå upp i morse, han har vaknat till o vridit o vänt på sig många gånger i natt, men tack o lov inte vaknat helt. Så jag kan förstå att han var trött! Men gjorde i ordning frukost åt honom, plockade fram kläder o väckte honom o även fast han inte ville gå upp så var han på ett strålande humör, o då blir man ju ännu gladare, eftersom han hade ett så taskigt humör ett tag.

Men nu verkar det ha vänt. Men jag ska inte ta ut nåt i förskott, det här kan lika gärna vara en kort period, men han har blivit så övertrevlig =O. Frågar jag honom om nåt så får jag verkligen HELA tiden ett så muntert svar "Visst mamma" o så gör han det utan problem. O talar om för mig hela tiden hur mycket han älskar mig. O bara är allmänt glad. =)

Det roligaste är iaf att som igår när vi hade varit o handlat så kom vi hem och jag skulle plocka in maten, men det fick jag absolut inte göra. Han bar grejer fram o tillbaks från hallen så jag kunde plocka in i kyl o frys! O för att visa honom att jag blev så glad för hans hjälp så sa jag flera gånger "Men va är det här för duktig kille", typ. O så efter ett tag när han kom med matvaror så sa han efter varje gång han lämnade något "men mamma, vad är det här för duktig kille" =)

Han är såå underbar! När han är på det här humöret så finns det ingenting som skulle kunna göra mig sur! Jag blir glad (överlycklig) o stolt som mamma!

Men jag vet så väl att det kan vända lika fort som det kom så det är väl bäst att njuta ;)



Nu är han iaf på dagis, för en gångs skull så kom vi iväg i tid. Men han ville gå själv idag o det får han så gärna göra, men det tar sån tid. Haha. Han gick o plockade blommor till alla flickor på dagis, ångrade sig o slängde dom, plockade några nya, men ångrade sig igen, rabblade alla färger på bilarna vi gick förbi, läste regskyltarna, visade mig hur alla bilar lät när dom åkte o vilken som lät värst osv. Så vår mysiga promenad till dagis, som annars tar 5 minuter att gå tog idag 40 minuter. Hahaha! :)


Jag ska slänga på en kanna kaffe o sätta igång att städa, är inte mycket att göra egentligen, men jag måste sluta lägga saker på fel plats hela tiden! Blir så rörigt =)



Ha en trevlig dag allihop, för det ska jag ha! =)



Ludvig, mitt lilla hjärta! Jag är så glad att du är min

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback