Skit!

Hela tillvaron känns skit! Inget går som jag vill! Har hundra miljoner saker att ta tag i, måste hinna städa, måste hinna tvätta, men egentligen vill jag bara krypa ner under täcket och skita i allt!

O så har vi ju det värsta av allt, åldersångest! Från den dagen jag fyllde 18. Sen har det kommit som på löpande band veckorna innan jag ska fylla år! Jag pallar inte med det! O jag kan inte sätta fingret på vad det är som gör att jag känner så här. Visst, jag vill bara inte bli äldre, men något mer måste väl ligga bakom?


Har en känsla i kroppen som säger att livet tar slut när man fyllt 25, varför? Varför skulle det göra det? Det är väl ändå tur att jag bara blir 24, då har jag ett helt år kvar att fundera ut varför 25 är så hemskt.


Ah, herregud. Mycket babbel. Men jag måste ändå bara få ur mig vad jag känner!

Ner i tvätten igen då!



Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: tack för din röst! Ha en bra dag! :)

2010-05-25 @ 17:29:37
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Stina

Oj det där med ångesten över åldern känner jag igen. Fast för min del är det mera att jag känner att jag vill hitta ngn och sen skaffa barn. Vill inte vara gammal när ja får barn, iof är ju varken du el jag gamla! Men jag fyller 25 om typ två veckor, men det känns ändå okej!

Hoppas ångesten försvinner lite iaf!

Har skrivit adressen i mailadressfältet =)

Kram

2010-05-25 @ 18:22:30
URL: http://stinadenfina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Man är inte äldre än vad man gör sig till! =)

2010-05-25 @ 20:28:26
URL: http://lillatusselago.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback