Rubrik.

Är de inte sjukt eller. Idag är det 18e maj. Snart är maj månad oxå över o så är vi inne i juni. O när juni gått så har halva året gått. Är de inte läskigt. Men kan ju börja fundera på vad man gör med tiden, även om det känns som om man gör en massa nödvändiga o mindre nödvändiga saker. Men ja, det här med tiden kommer man nog aldrig bli riktigt klok på..

Den här dagen har bara rusat förbi, ändå har jag inte fått mycket vettigt gjort under dagen, eller jo en del. Men inte alldeles för mycket. Dagen slutade iaf med en lååång promenad med Ludde, Jossie & Oliver. Vi gick omkring typ överallt i 2 timmar, as skönt! Fast ont i ryggen som satan nu. Beror nog på min väldigt taskiga hållning när jag knallar. O ändå säger många att man får bra hållning av att gå med en vagn, YEAH RIGHT! Jag slappar nog till det ännu mer när jag har vagnen framför mig :) haha.

Över till nåt annat, kanske inte så trevligt, men skitsamma. Har nåt såå fruktansvärt ont i mina bröst. Hade det inte varit för att jag till 110, eller rentav 500% vet att jag inte är gravid så skulle jag kunna tro det! Dom gör ont så fort det guppar plus att dom är stenhårda. Ska inte ha mens inom snar framtid så jag vet inte vad det kan vara.
Har jag tur så är det kanske växtvärk ;) HAHA!

Nää, nu ska jag sova! Ska ner till Jossie o sörpla kaffe i morn på förmiddag, då gäller de o va utvilad :)



En jättetrött Ludde efter sitt första besök med farmor & farfar i mars. :)

Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

haha gud så söt :D

2010-05-24 @ 23:41:29
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback