Onsdag.

Är helt slut! Hållt på typ hela dagen o fixart & styrt! Men bra blir det! :)

Ska göra två sockerkakor innan jag går och lägger mig, sen orkar jag inte göra nåt mer! Jao, ska skura av golven innan jag går o lägger mig med, så slipper jag det i morgon!

Ludde fick vara på dagis idag, bara för att han ska få va hemma med mig hela dagen i morgon. Han har sagt att han ska plocka blommor till mig i morgon. Ska bli kul o se om han lyckas smita ut och göra det utan att jag märker ;) Haha!


Vann ju nya påslakanset på Tradera för ett tag sen, mörkbruna med blom mönster! Slängde på dom idag & blev mer än supernöjd! Har bara haft ljusare påslakan o sånt därinne förut, men lite mörkare blev kanon! :)




Nä, nu ska jag fortsätta med det jag skulle, så jag får sova nån gång!
Natti! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback