Mitt i natten.

Jag som trodde att jag skulle bli bättre på att uppdatera i bloggen. Men icke ;) De dyker upp så mycke annat att göra hela tiden. Så det får bli när det blir i allafall. :)


I morse blev vi väckta av Ida strax innan 8:00. Det sura var att jag ställt klockan på 8:00, Ida kom typ 7:57 o plinga på dörren. Jävla Ida, kunde väl fått sova dom där minutrarna ;)
Ludde vaknade upp helt panikslagen när han hörde ringklockan. Började gråta o ha sig, och när det gick över så började han fejk tjuta i hopp om sympati, typ! haha.

Drack lite kaffe för att vakna till, sen drog vi ut på långpromenad! Vi var hurtiga som fan o traska på, men det märks att Ida hållt på bra mycke längre än mig, hon nästan springer när jag flåsar ihjäl mig när jag bara går lite fortare, haha! Fast ska se till att göra det till en vana nu, så jag kan få upp flåset lite. Måste bara köpa nya hörlurar till mp3n, så de blir kul att vara ute o promenera igen!


Kom hem och var hemma i ett par timmar, åt lunch och fixade lite. Sen gick vi till lekparken på Östermalm en sväng.
O efter det gick vi till Ica o skickade iväg några paket & hämtade ut några andra. Sen hem & lagade middag o sen har vi bara slöat!

Ludde somnade tack o lov ganska tidigt idag!
Jag vet inte riktigt vad det är som hänt. Men han sover ingenting om dagarna nu. O vi går upp ganska tidigt om dagarna, men ändå så orkar han vara vaken jättelänge! Det är som att han inte får någon ro när han ska sova!
Kanske skulle läsa en bok för honom eller nåt när han ska sova, så han får tid att varva ner lite.
Jao, får klura på det lite, han behöver ju så mycket sömn som möjligt!


Nä, nu ska jag nog stänga ner här & gå o sova. Ludde ska till dagis kl. 9 i morgon! O under tiden ska jag storstäda, rensa en av garderoberna o plocka fram kläder till Lailas bebis :) Sen får vi se vad som händer mer under dagen!

Godnatt!


-Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya..



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback