Lördag kväll/natt.

Sitter vid datorn hemma hos mamma & pappa. Alla har gått och lagt sig förutom Amanda och jag. Ska strax stänga ner här och gå och lägga mig, kanske se lite på Jalla, Jalla först. Ganska kul film faktiskt. :)

Har varit full fart här ute på landet idag, nästan fullt hus ett tag. Pappa stack iväg på motorcykeln till 1:a maj tåget i stan och med sig hem hit hade han Kalle. O under tiden dom var iväg så var Ida här en sväng oxå. Har nog aldrig sett Ludde så glad över att se Ida, ingen visste ju om att hon skulle komma. Så helt plötsligt stod hon där i dörrn. =)

Jaa, va har vi mer gjort. Bara busat o bara varit. Skönt de me.

Fick två nya blommor av mamma me, vilket man inte tackar nej till. Vet inte vad som hänt, men jag har aldrig varit speciellt intresserad av blommor, men nu tycker jag att det är skitkul! Får väl se hur länge de håller i sig ;)


Ja just det, jag har skrivit och undrat så många gånger förut, om inte nån skulle ha lust & tid att göra min blogg fin & lite mer personlig? Den designen jag har nu är en "gratisdesign" som är ganska fin, men vill ha något eget, men jag SUGER på att göra det själv =S

Såå, vem vill offra sig? Haha!



Nä, jag skriver nog ett par rader innan vi drar hem i morgon!
Godnatt!



- Liten Ludde, våren 2008


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback