Ehm!?

Anonym om Negativ.:
Har du alltid varit enasam med ditt barn??
Varför skaffa du barn om det är så jobbigt??


Vet inte rikigt vad jag ska svara mer än att Jo, jag har varit ensam redan från att jag fick veta att jag väntade honom. Vilket i övrigt funkar alldeles utmärkt.

Det är väl klart att det är jobbigt emellanåt att vara förälder, det tycker väl alla oavsett om man är ensam eller är båda föräldrarna, eller? Men det är som vanligt, man får inte öppna munnen o ens yppa ett litet gnäll om att man blir trött på sin unge innan folk ska börja tjaffsa!

Ludde är inne i en helvetisk period rent ut sagt just nu!
Fortsätter han som han gör, så kommer jag vara gråhårig på nolltid!
MEN, det gör väl för fasiken inte att jag älskar honom mindre.

Jag visste vad jag gav mig in på när jag skaffade barn. Men måste få lätta på trycket som alla andra ibland!

O den som säger att det alltid är underbart att vara förälder LJUGER!




Du är ju mitt allt lilla hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

herregud :S blir så irriterad på folk som ska hålla på att yttra sig och sen inte stå för vem man är.. De är väl klart att alla som har barn vet att man får perioder som är jobbiga.. Så är de helt enkelt. Inget att bry sig om Sandra.. :)

2010-05-08 @ 21:58:07
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra L

Håller fullständigt med dig!! De krävs mycket att ha barn och ibland är de jobbigt men de är ju ändå de underbaraste som finns. Måste vara någon som inte vet hur de är att ha barn som kommenterat de där. Kramar

2010-05-09 @ 11:17:56
URL: http://lillatusselago.blogg.sr
Postat av: Laila

Det är ju någon som inte har barn som har yttrat sig.. Alla föräldrar förstår dig, och alla föräldrar vill bara gå och gömma sig ibland.. Skit i den som är anonym och inte kan stå för vad den tycker och tänker..

2010-05-09 @ 21:04:02
URL: http://lailahjartamartin.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback