Bättre..

Nu framåt kvällen känns allting en smula bättre! Pratade med mamma tidigare idag och det fick mig att lugna ner mig lite. Men helt bra är det inte, men så länge det inte blir värre så är jag nöjd! :)
Livet tar ju faktiskt inte slut vid 25!



- - - - -

Hämtade hem Ludde från dagis vid två, hade inte med mig hans vagn så han fick gå hem, och det gick bra, så länge han fick stampa lite i vattenpölarna. O varför hindra honom, han hade ju gummistövlar & alla barn älskar väl att hoppa i pölar :) Så han fick hoppa för fullt.

Men när vi väl kom hem så blev det rena världskriget! Ett enda stort kaos! Han tvärvände och blev trotsigare än trotsigast. Gjorde allting tvärtom och var på gränsen till elak. Vilket ledde till att jag sa att han fick vara på sitt rum tills han lugnade ner sig, som inte gick som planerat. Flera försök från honom att inte vara på rummet plus gap och skrik, fick mig att bara sätta mig ner på hallgolvet och bryta ihop. Samtidigt sitter han i dörröppningen till sitt rum och ill tjuter. Det känns inget kul alls! Vill ju inte vara osams med mitt hjärta, samtidigt som jag är trött på hans beteende som kommer oftare & oftare.

Det slutade iaf med att han smög sig in till min säng och kröp ner och somnade. Så antagligen var det trots blandat med trötthet. Det är i vilket fall som helst skit tråkigt när det blir så här!


Nu framåt kvällen har han varit så där gudomlig som bara han kan vara! Allt har flytit på och båda knallar omkring med ett leende på läpparna! Oh vad jag önskar lite mer av den sidan! Min älskade trotsunge!


Nä, nu ska jag ta en snabbdusch och sen se DHW & vika tvätt!


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback