12/5-10

Kväller!

Är jättetrött o ska strax gå o lägga mig. Varit en lugn dag med lite tvättande, vanligt tjaffs med Ludde o sådär. På eftermiddagen kom Ida & Kalle upp o hängde med Ludde lite. Skönt med sån avlastning. Jag slipper lämna ifrån mig honom, men slipper ändå ta precis allt ansvar..

Precis innan dom gick hem så kom Micha förbi med jeansen jag beställde. Tre par, som alla satt som.. SKIT! Ska omedelbart så fort posten öppnar i morgon skicka tillbaka dom. Har aldrig varit med om jeans som sitter mer illa. Höll fan på o börja tjuta när jag såg mig i spegeln, haha! Så dom ska tillbaka, o jag får nog fortsätta gå i mina mjukbyxor. Det är inte det allra lättaste att hitta jeans när man har en röv i min storlek :)

Sen vid 18.30 packade jag ner en sovande Ludde i vagnen o gick en lååång promenad med Johanna, Sofie, Milton, Jossie & Oliver! Var ute o gick i 3 timmar. Så himla skönt! O så kul när man är några fler som går tillsammans. Hoppas det blir fler turer.

O i morgon vid 10 ska vi gå med Jossie ut till hennes mamma, inte för att jag kommer ihåg nu vad det heter där hon bor, men jag har för mig att det är en bit att gå, men det är bara skönt! :)


Nä, nu ska jag gå o lägga mig, tröttare än tröttast ikväll!



Sov Gott!




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback