Tradera.

Jag är ett stort fan av tradera och köper ganska mycket kläder till Ludde där, men bara sånt som är fräscht. :) Har ärligt talat inte kollat så mycke på andra kategorier än just barnkläder där, men jag är på jakt efter snygga gardiner till vardagsrummet men hittade inga på viberga när jag var där häromdagen,så bestämde mig för att beställa från jotex istället, men så jag kollade för skoj skull på tradera efter gardiner. Och hittade ett par skitsnygga, helt oanvända :) Mycke bra kan man hitta på tradera. :)

Kommentarer
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

dom va mye fina :)

2010-03-02 @ 21:00:28
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback