Trött, tröttare, tröttast..

Jag är så trött!

Det märks att jag inte är van vid att göra saker om dagarna, eller saker gör jag ju. Men inte går iväg hemifrån och går på studiebesök o sånt! Så jag är tröttare än vanligt! Har dock varit ledig idag, men är trött ändå. Tror det beror på att jag sov skit illa i natt. Vred och vände mig ungefär en miljon gånger.. Hoppas det blir bättre i natt, ska ju ner till Unga Kris i morgon på studiebesök!


Det märks på Ludde med att det är annorlunda nu. Förut har han gått mellan 9-14 på dagis och haft ork att vara vaken så det räcker och blir över! Nu går han 8-16 och är helt slut när han kommer hem. Jag hinner lagom duscha av honom och få i honom kvällsmat, sen sover han kl 18. Det känns faktiskt inte kul! Jag hinner ju inte umgås med honom nåt alls nu ju! Fast vi kanske uppskattar helgerna tillsammans mer.


Hängt med Sofie & Milton en liten stund idag. Milton & Ludde lekte hur bra som helst idag, skrattade, busade och jagade varandra! Märks att Milton blir större nu, Ludde oxå såklart. Men Ludde känner väl att dom har mer gemensamt nu :) Dom lekte iaf kanon bra o sånt är kul att se.


Ska slänga mig in i duschen nu och sen lägga mig. Hade tänkt lägga upp lite nya bilder, men jag orkar inte. Så jag gör det i morgon! Får bli en gammal bild ikväll!


Sov så gott!


Underbara du.

Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Sv : Jaa, dom är underbara :) <3


Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback