Prima ballerina.

Drack vin igår, massor med vin! Gott var det och framför allt, astrevligt var det! Kalle var så snäll och tog Ludde under ett par timmar så jag fick vara själv! :) TACK! :)

Idag mår jag inte det minsta dåligt! Vaknade 04 i natt och var törstig som en tok bara, och vid det tillfället kände jag mig aspackad. Men när jag vaknade vid 09 i morse var jag pigg o fräsch (?)


Håller på att koka färskpotatis nu. Ska göra hemmagjord pyttipanna med ägg till! Varit sugen på det flera dagar nu, så det får bli våran lunch idag :)

Ska dra igång och storstäda efter det. Verkligen perfekta dagen att göra det. Det regnar ute och är svalt. Plus att Ludde ska iväg och leka med Ludde i Lotorp senare, och då får jag styra och ställa hemma precis som jag vill :)


Nä, om jag skulle kolla till potatisen då!

Ha en bra dag!




Ludde på dagis Aug. 2008.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback