Ole dole doff..

Jao, igår skulle jag ju ha städat! Det är hög tid fört, men så kom ju bakfyllan helt oväntat, och jag blev trött och svag! Tvättade en maskin tvätt, sen blev det inget mer!

Så idag måste jag görat! Men jag vet bara inte var jag ska börja. Det är inte mycket att göra egentligen, men allt har ju en förmåga att hamna på platser där det inte ska va, inte minst Luddes leksaker. Sen lite dammsuga och skura upp på det. Det tar ju inga tider alls, så varför sitter jag och suckar av bara tanken på det..?

Hade jag haft lite kaffe och en cigg att starta dagen med hade nog inte allt känts så jävligt! Men sista kaffet tog slut igår och jag har ju nu .. tadamtadam.. SLUTAT RÖKA. Möjligen att jag kommer gå över till snus ett tag, tog en snus av KalleBalle igår, och det kändes ju riktigt bra!

Får se hur det går, tänker inte röka mer iaf!


Ja just, 8 dagar blöjfri på dagen för lille herr Ludvig nu! Han är superduktig! Bara blöja på natten, som han ibland inte ens har kissat i under natten! :) Hoppas verkligen att det håller i sig! Skulle ju vara kanon! :)




Nä, nu ska jag gå o göra mig en kopp te som jag kom på att jag hade!

Adios!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej. Tack så mycket. Aajo hon dricker mest vatten. Det är bara till frukost målet hon har fått juice. Gröten blir ju så tråkig. Och hon äter inte dom köpta fruktpureerna. Men annars dricker hon vatten till all mat hon äter :) nu har jag inte läst din blogg. Sitter från mobilen och jag är trött. Så orksr inte just nu. Kikar in imorgon. Kram

2010-07-25 @ 00:56:09
URL: http://channelismylife.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback