Du har inte en aning ..

Veckan som varit har gått asfort verkligen!

Måndagen innehöll jobb! Helt underbart! Så jäkla kul! :)
Tisdagen var jag iväg med Ludde till Ögon. i stan. Positiva besked! O återbesök i September!
Onsdagen spenderas i Rejmyre hos kusin, nattade över där!
Torsdagen kom vi hem från Rejmyre, blev jobb på eftermiddagen och firade syster på kvällen.
Fredagen blev det också jobb! :)
Helgen spenderades med min gullgroda! Lite mycket duster för min smak kanske, håller ju hellre sams. Men svårare sagt än gjort ibland..

Har inte mått så bra som jag gjorde i veckan som var på länge! Var helt underbart att få känna att man gjort nåt riktigt bra! Och längtar som fasiken till nästa gång dom ringer in mig för jobb! Hoppas det blir snart!


Idag var vi ner till Micha en stund på förmiddagen, hon hjälpte mig lite med hur jag ska fylla i min timrapport så allt blir rätt! Drack kaffe och pratade allmänt strunt! Kom hem och tjaffsade med Ludde tills jag typ fick hjärnstillestånd eller nåt liknande.


Sen på eftermiddagen blev Ludde, jag och Ida bjudna på mat hos Kalle! Var verkligen kalasgott! O så var det otroligt skönt att slippa behöva laga mat själv! :)


På tal om Kalle så ska jag nog se om han vill ha lite kaffe, om inte hans flickvän är där ;) Gullesnuttigt värre! :) Har träffat henne en supersnabbis, men hon verkar verkligen jätterar! Kul för lillebror!




Aja, allt för mig just nu! Hoppar väl in med ett inlägg snart igen!

ByeBye!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback