Blöjor och annat strunt!

Tadaaa. Jag har världens bästa lilla kille, igen! :)

Idag är 5:e dagen som han är helt blöjfri på dagen och både kissar och bajsar på toaletten! Talar om i god tid innan han behöver gå på toan, så vi hinner dit, torkar sig och tvättar händerna! DUKTIG KILLE!

Inte trodde jag att det skulle gå så fort när han väl slutade vara rädd för toan! Det går ju verkligen hur bra som helst! :) Fast jag är mycket väl medveten om att det kan vända lika fort igen, men man vill ju gärna tro och hoppas att det håller i sig. :)


Idag kom vi hem från mamma och pappa klockan 07 i morse. Var segt att gå upp 05.30 i morse, pga eländiga myggjävlar i natt! Men upp kom vi, och likaså hem. Gjorde oss i ordning lite sakta och knallade neråt centrum vid nio. Ida skulle passa Ludde dom timmar jag var på Communicare. Men på vägen ner till centrum somnade han, eftersom vi gick upp halv sex i morse och sov ända tills jag kom hem till Ida och Stefan vid 12. Han måste vart trött min prins. Lika duktig under den tiden förstås och sov dom timmarna utan blöja, utan att kissa :)

Blev kvar hos Ida o Stefan ett tag och drack kaffe och pratade strunt. Knallade sen hem o nu har vi käkat lite precis. Väntar på att Micha ska höra av sig så vi kan åka och bada :) Känns väl behövligt just nu.

Ledig fram till torsdag nästa vecka. Ska egentligen till Communicare på tisdag också, men jag fick ledigt hela dagen eftersom jag ska med Ludde till Ögonmottagningen i stan då! Hoppas jag grejar det där med bussarna bara, men det är väl bara att be om hjälp så jag kommer rätt annars ;) Ska också ta mig en sväng på stan när jag ändå är där tänkte jag. Det är år och dar sen jag gjorde och kan va kul att glutta lite. Måste ju kolla efter jeans med, för presentkortet jag fick när jag fyllde.
Hoppas bara att Frida blir klar tidigt med sitt, så vi kanske kan träffs på stan! Skulle vara skojigt! =)



Nä, nu vill Ludde på toan igen!

Morsning!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback