Lördag kväll!

Dagen har gått fruktansvärt segt. Skulle ha åkt till Evis o Niclas på förmiddag. Men försov mig, så det blev inget av med det. Får se till att styra upp det en annan dag. Varit sugen på att gå ut o bara vara ute hela dagen, trots vädret. Men när vi var på väg ut så började det idiotsnöa. Kändes inte lämpligt att dra ut Ludde i de vädret med sin hosta. Så vi var kvar inne och segade. Åkte upp till Viberga med Ida en sväng, skulle kolla på gardiner. Men utbudet där är ju inte det största. Vill hitta några snygga bruna gardiner till vardagsrummet, eftersom klädseln på soffan är brun. Får nog kolla på jotex eller nåt. Aja, handlade iaf lite saker jag behövde, till Luddes o min mysmiddag. :) Under tiden jag handlade betedde sig Ludde rent ut sagt förjävligt! Slängde sig på backen o skrek o massa annat. Folk glodde som om dom aldrig sett en skrikande unge förut. Men det var bara att le o se glad ut :) haha. Åkte iaf hem sen o lagade mat, kött, potatisgratäng o sallad. O till efterrätt åt vi chokladpudding :) Sen somnade Ludde, vaknade en stund förut och ville ringa morfar. Nu sover han igen, och jag ska me sova snart. Är dyngtrött. I morgon ska jag städa. Oerhört kul, inte. Sen skulle kanske mamma o pappa komma o hälsa på en sväng! :) Allt för idag. Byebye!

Kommentarer
Postat av: Sandra L

Det där med lapp för ögat låter, som du skrev jobbigare för honom att ha. Förstår han att han måste ha den där lr vill han bara ha bort lappen? Kan ju bara föreställa mig hur Theo skulle reagera. Nu e han ju yngre men ändå.

Jajjemen idag jobbar jag min sista dag och jag e såå trött. Så de blir bara vila.. hehe



Jag är med rätt nöjd med vår lägenhet, de enda är ju att de är just en lägenhet..vill ju bo i hus. Hade ett på gång som vi buda på men de blev inget med de.Tyvärr. Börjar tröttna en del på tegvägen nu. Men får hålla ögonen öppna på nya hus.. =)

2010-02-28 @ 12:12:45
URL: http://lillatusselago.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback