25 Februari :)

Snart är det dags att åka hem till oss igen! Känns lite konstigt, som alltid när vi varit ute hos mamma och dom i några dagar. Men samtidigt ska det bli jätteskönt o komma hem igen och bara få sköta sig själv! :)

Väntar på att Sofie ska höra av sig när hon slutat jobba, så vi kan bestämma, när, var & hur vi gör med sofforna. Oavsett om det blir senare i eftermiddag så vill jag ändå ha hem den idag så jag kan börja göra i ordning i vardagsrummet igen. :) Måste bara köpa 2 stora ramar till förstoringarna på Ludde som ska upp på någon av väggarna. Hyllorna jag hade förut skiter jag i att sätta upp, blir så mycket fula hål. :0

I måndags när jag kom hem till mamma och dom så tog jag fram glasögonen till Ludde direkt, som han tog på sig utan bekymmer. Lagade mat, och mostrarna underhöll honom under tiden. När vi sen satte oss och åt så såg jag att han inte hade dom på sig och frågade var dom var, men fick bara till svar "Borta". Har letat massor efter dom, men inte hittat dom, tills för en liten stund sen, då jag av en slump tittade bakom en av mammas stora gröna växter i vardagsrummet, där låg dom ihopvikta och intryckta så långt in mot elementet som möjligt.

Antar att det var en liten kille som var trött på sina glasögon för stunden, och gjorde allt han kunde för att få slippa ;) Haha.



Suttit och gluttat lite på Ikea, och hittat det jag vill ha till vardagsrummet. Bara o börja spara,fast tv-bänken ska jag nog köpa nästa månad :)


Tv-bänk, Ikea 449:-


Soffbord, Ikea 299:-



Bokhylla, Ikea 249:-



Vitrinskåp, Ikea 499:-



Äh, slut för stunden. Måste underhålla min huligan lite!
På återseende! :)


Kommentarer
Postat av: emma

kommer bli snyggt :) ska oxå ha den tv bänken och soff bordet fast vit då :D hehe

2010-02-27 @ 21:37:25
URL: http://emmaapeemmaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback