Mycket tankar .. Lite tid ..

Jobbar o jobbar, har visserligen ledigt mellan morgon o kvällspassen, men jag hinner knappt ägna nån ordentlig tid åt Ludde. O det funkar inte!

Nästa vecka blir det morgonpass, möjligen nåt kvällspass. Men inte som hittills, morgon-kväll, måndag till söndag. Det håller inte när man är ensamstående till en treåring, han behöver mig så extremt mycket!

Jag älskar att jobba o vill jobba hur mycket som jag bara kan! Men jag har inte samvete till att skjuta bort Ludde för mycket! Han måste känna att jag är till största delen hans! Åtminstone, tills han vänjer sig vid att vara ifrån mig!





Jag vet inte varför jag skriver sånt här, men jag var väl tvungen att få ur mig det!









Älskade, älskade lilla hjärtat!
Jag skulle dö för dig!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback