Flummigt värre!

Ludde är hur crazy som helst för tillfället. Skuttar runt, sjunger, dansar, skrattar och verkar ha allmänt roligt åt sig själv. Sätter sig ner några minuter sen är han i full gång igen. Får jag gissa så kommer han slockna innan 19 ikväll så som han håller på ;) Ida har precis varit här några timmar. Ludde ringde till henne förut och frågade om han skulle göra kaffe åt henne. O de ville hon ju, så blev några koppar o prat. :) För några dagar sen när jag var uppe på Viberga och handlade så såg jag att dom reade ut gardiner i olika former och färger. Brukar inte tycka att dom har speciellt snygga gardiner. Men så hittade jag en snygg gardinkappa i beige o lite brunt. :) Brukar inte heller gilla gardinkappor utan har bara kört med hanklängder i köket, men gardinen kostade bara 24.50 ;) Så jag chansade. O blev nöjd. Blev mycke ljusare i köket o så blev de snyggt till den bruna tapeten :) Lägger in en bild om en stund. Kul med saker som blir snyggt men som ändå inte kostar en förmögenhet ;) Haha. Nä, nu luktar de bajs. Bäst jag byter på muppen! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Så kul när man fyndar :)

2010-04-05 @ 18:43:32
URL: http://svenssonfamiljen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback