22 April.

Torsdag kväll, jag är lite småseg. Inte trött, men känner inte för att göra nåt speciellt. Har precis badat med Ludde, som ville bada mer när jag gick upp, vilket slutade med mer vatten på golvet än i badkaret. ;) Idag har Ludde varit på dagis en sväng, och ville absolut inte gå hem. Till slut fick jag med honom hem, det är ju en historia för sig. Gillar inte att tvätta när Ludde är hemma, det tar verkligen hundra år varje gång man ska ner dit o upp igen. Men de är ju bara o bita ihop och le :) När vi hämtade sista tvätten förut så mötte vi Sandra, Theo o lilla Dante. Ludde kikade lite grann på Dante, men verkade inte superintresserad. Men nu sitter han och matar sin docka, som lustigt nog heter Dante nu. Haha. I morgon ska jag städa i ordning under dagen, för sen när mamma slutat jobbet så kommer hon och hämtar oss. Vi ska va hos dom hela helgen :) Tror Ludde kommer vara överlycklig. Mormor o morfar är ju typ de ändå som kretsar i hans lilla huvud nu, o så Ida såklart :) Nä, nu ska jag fota lite kläder o slänga ut på tradera :) Skriver mer sen, ska försöka lägga ut lite bilder me :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback