tjofaderittan..

kväller igen, dagarna går så fasligt fort, fastän att man inte fyller dom med nåt viktigt!

det seriösaste vi gjort idag är ju iaf att ha hjälpt madde att flytta! gick kalas, o även luddisen va me på ett hörn och bärde, tänkte jag skriva, men jag mena bar! ;)

sen har vi lagat mat, busat, läst böcker, börjat på att baka och avslutat lika fort! ;) tänkte göra ett ordentligt ryck och baka lite i morgon, både chocolat chip cookies, sockerkakor och ev. munkar o bju mamma & pappa på kanske?


pappa va förresten här idag, på motorcykeln, såklart! så vi satt på balkongen en stund och bara pratade strunt, kom iaf överrens om att vi ska ta en dag och åka till tippen, med luddes halva barnsäng och min ihjälslagna tvbänk! hoppas att de blir nu i veckan!


tänkte vika tvätt innan jag går och lägger mig, men är jag inte för trött så ska jag försöka rensa gamla telefon på bilder o lägga in datoren! blir finfint de!



hörs i morn!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback