Ligger på soffan o kollar på slutet av let...

Ligger på soffan o kollar på slutet av lets dance, är dock as trött. Känner för att lägga mig o sova, men måste ju se modern family innan jag sover :) Har varit på möte med en jobbcoach idag, som det ser ut nu så kommer jag plugga till undersköterska i höst, ja eller längre än så men det börjar i höst. :) Hoppas mina planer går igenom, för isf är det en början på min dröm att bli barnmorska. :) Har i övrigt varit en fullspäckad dag, har haft flängt o fart överallt, men har ändå missat att göra hälften av det jag skulle. :( Luddefisen har varit på dagis idag o han verkade nöjd med det, tack o lov! I morgon kommer Madde o Erik hit en sväng o så ska Ludde o jag rensa hans rum på leksaker. :) Nä nu ska jag slappa vidare! Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: anna

jag funderar med på att göra det i höst :) Det är på komvux va? :)

2011-01-15 @ 22:34:29
URL: http://annasofiaekholm.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback