31 januari.

Strax tack o godnatt!
Är så trött att ögonen inte riktigt hänger med.
Dock gick vi inte upp lika tidigt som igår, men det känns ändå.
Har haft fullt upp hela dagen o bl.a bråkat med grannen under, haha.
Tvättat klart det sista och busat med Ludde, som för övrigt verkar vara på G o bli sjuk.
Hoppas inte! För jag ska äntligen jobba i morgon.
Har inte jobbat sen den 27:e december, så det ska bli riktigt kul, speciellt eftersom det är på min favoritavdelning :)

Annars har det inte hänt mycket, förutom att det dök upp en möjlighet för mig att tapetsera om köket, det tackar vi för, hahaha!
Får se när Ida har tid o lust framöver :)

Nä, nu ska jag knoppa!
Sovgott!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback