Äntligen februari ..

O fullt med vårkänslor :)
Lite för mycket is på backen för min smak, men så är vi ju bara som sagt i februari.

Har varit och lämnat lille skrutten på dagis för en stund sen. Han va på toppen humör idag, tack o lov.
Hans humör var hemskt igår. Ända tills han somnade så surade han och var små elak.
Men det var som bortblåst i morse :)
O bara för att han var på bra humör när vi knallade iväg till dagis så ramlade han såklart och skrapade upp knät och handen, så resten av vägen dit grät han, tur att det inte är långt dit ;)

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och spanar ut genom fönstret, underbart med sol idag :)
Ska skriva klart här, dricka upp kaffet och dra en sväng med dammsugarn o bädda rent i sängarna :)

Längtar tills lillebror kommer o hjälper mig att byta rum med Ludde, så han får det större. Jag klarar mig med det lilla. Får ställa sängen längs väggen, men de får gå! Just nu har jag både dubbelsängen och luddes växa säng i det stora sovrummet, o de funkar inte alls! Så hoppas det blir bättre när de är klart!

Ja just ja, Ludde ska ju till tandläkarn för första gången idag :) Känns lite mysko.
Känns som om det inte var så länge sen mina föräldrar gick dit med mig, o nu går jag dit med mitt barn!?
Återigen påminns jag om att åren faktiskt sprungit iväg, att jag är vuxen och mamma.
Ibland känns det nämligen som om jag fortfarande var 15.
Det var tider det! :)

Nä, mot dammsugarn!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback